Hyppää sisältöön

Ulkomaalaiset

Oletko muuttanut hiljattain Suomeen? Kaipaatko neuvoja? Voit varata ajan keskusteluun diakoniatyöntekijän kanssa.

Varaa aika tapaamiseen

Soita tai lähetä sähköpostia diakoniatyöntekijälle. Kerro hänelle, millaista apua tarvitset. Diakoniatyöntekijä ottaa sinuun tämän jälkeen yhteyttä. Häneltä saat neuvoja ja hän ohjaa sinut eteenpäin.

Valtakunnallista yhteistyötä

Seurakunta tekee yhteistyötä myös muiden tahojen kanssa (Turussa ja Suomessa). Diakoniatyöntekijältä voi kysyä yhteistyö tahoista lisää.

Ulkomaalaistyön diakoniatyöntekijä on yhteyshenkilönä Global ClinicinLinkki avautuu uudessa välilehdessä paikallistoiminnassa. Global Clinicistä saat pienimuotoisia terveyspalveluja. Se on tarkoitettu niille, joilla ei ole sosiaaliturvaa Suomessa.

Ota yhteyttä

ulkomaalaistyöntekijä (virkavapaalla 31.1.2023 saakka)
Yhteinen diakonia- ja sielunhoitotyö
040 341 7791 (toimisto)