Maahanmuuttajat

Oletko muuttanut hiljattain Suomeen? Kaipaatko neuvoja? Voit varata ajan keskusteluun diakoniatyöntekijän kanssa.

Varaa aika tapaamiseen

Soita tai lähetä sähköpostia työntekijälle. Kerro hänelle, millaista apua tarvitset. Työntekijä ottaa sinuun tämän jälkeen yhteyttä. Häneltä saat neuvoja ja hän ohjaa sinut eteenpäin.

Valtakunnallista yhteistyötä

Seurakunta tekee yhteistyötä myös muiden tahojen kanssa (Turussa ja Suomessa). Työntekijältä voi kysyä yhteistyö tahoista lisää.

Maahanmuuttajatyön työntekijä on yhteyshenkilönä Global ClinicinLinkki avautuu uudessa välilehdessä paikallistoiminnassa. Global Clinicistä saat pienimuotoisia terveyspalveluja. Se on tarkoitettu niille, joilla ei ole sosiaaliturvaa Suomessa.

Ota yhteyttä

maahanmuuttajatyö (30.8.2025 saakka)
Yhteinen diakonia- ja sielunhoitotyö
// ]]>