Karderoopi − vaateapua lähimmäisille

Tarvitsetko vaateapua?

Vaateapua varten ota yhteys oma seurakuntasi diakoniatyöntekijään tai yhteisen diakonian työntekijään. Saat heiltä ohjeet, miten saat Karderoopista vaatteita ja/tai kodintarvikkeita.

Haluatko lahjoittaa vaatteita tai kodintarvikkeita?

Varastotilamme ovat rajalliset. Emme pysty ottamaan vastaan suuria määriä lahjoituksia kerralla. Suurin määrä kerralla on 1 jätesäkillinen/talous. Kun haluat tuoda Karderoopiin lahjoituksen, katso aina etukäteen ohjeet Karderoopin sivuilta. Tästä pääset Karderoopin sivuilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä, sivut eivät ole selkokieliset.

Vapaaehtoiseksi

Karderoopiin voit tulla myös tekemään vapaaehtoistyötä tai työkokeilua. Vapaaehtoistehtäviä löytyy useita erilaisia. Voitte tulla myös työpaikan porukalla, vaikka silittämään vaatteita.

Voit olla yhteydessä myös Karderoopin toiminnanohjaajiin.

Yhteystiedot ja aukioloajat

• Karderoopin diakoniatyöntekijä, puh. 040 341 7656 / 040 341 7486
  • Käyntiosoite: Kaarlentie 2 (entinen Ispoisten seurakuntakoti)
  • Postiosoite: PL 922, 20101 Turku

Avoinna:

tiistaina, keskiviikkona klo 11-15 ja torstaina klo 11 - 17.

Karderoopin henkilökunta

vaateavun toiminnanohjaaja