Diakoniatyöntekijä tukenasi 

Diakoniatyöntekijöiden kanssa voit puhua omista asioista. Voit keskustella heidän kanssa, mistä tahansa esimerkiksi huolista, iloista ja suruista.  

Diakoniatyöntekijän kanssa voit keskustella myös hengellisistä kysymyksistä. Voitte myös rukoilla yhdessä. 

He osaavat neuvoa myös eri virastojen papereiden täytössä. Keskustelut ovat luottamuksellisia. 

Heiltä voit saada myös taloudellista apua. Diakoniatyöntekijän palvelut on tarkoitettu kaikille. Sinun ei tarvitse kuulua seurakuntaan saadaksesi apua. 

Varaa aina aika tapaamiseen. Voit tavata heidät joko seurakunnassa tai omassa kodissasi. 

Soita ja varaa aika 

Soita oman seurakuntasi diakoniatyöntekijälle. Voit varata häneltä ajan. Voit sopia ajan myös sähköpostitse. 

(Kaikki alla olevat linkit vievät pois selkokielisiltä sivuilta yhtymän sivuille.)

Voit tarkistaa oman seurakuntasi alla olevasta kartasta. 

 » Turun ja Kaarinan seurakunnat kartalla 

Ota yhteys yhteisen diakoniatyön diakoniatyöntekijään, jos olet  

  • asunnoton 
  • Suomessa alle kolme vuotta asunut maahanmuuttaja 
  • sinulla on ongelmia päihteiden käytön kanssa  
  • veteraani 
  • viittomakielinen  
  • vammainen 

» Yhteisen diakoniatyön yhteystiedot 

// ]]>