Tervetuloa Piikkiön seurakuntaan!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan seurakuntamme monipuoliseen toimintaan. Lisätietoa seurakunnastamme ja sen toiminnasta löydät tämän sivun valikosta ja tapahtumakalenterista.

Tervetuloa kirkkoon!

messu Piikkiön kirkossa
Kuva: Joni Alhonen

Pääsiäisaika jatkuu aina helluntaiaattoon 18.5. saakka. Tänä aikana jumalanpalveluksissa keskitytään miettimään erityisesti sitä, mitä Jeesuksen ylösnousemus merkitsee kristityn elämälle. Pääsiäisaikaan sisältyy myös helatorstai eli Kristuksen taivaaseen astumisen päivä 9.5.

Sunnuntain jumalanpalvelus on aina koko seurakunnan yhteinen kokoontuminen ja juhla, vaikka joskus mukaan onkin kutsuttu erityisesti joitakin ryhmiä. Tarkemmat tiedot messuista löydät tapahtumakalenterista.

Konsertti su 21.4. klo 18 Piikkiön kirkossa

koristekuva

Piikkiön kirkossa esiintyy Ilonen House Band vierailevana solistina Kasper Haikonen. Esiintymässä myös lauluryhmä, jota johtaa Juha Viljanen ja urkuja soittaa Tiina Ilonen.

Konsertti on avoin kaikille ilman pääsymaksua. Illan aikana kerätään kolehti, jonka tuotto ohjataan Yhteisvastuukeräykseen. Kerätyt varat auttavat nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä. Tukemalla yhteisvastuuta voimme tarjota nuorille uusia mahdollisuuksia ja toivoa paremmasta tulevaisuudesta sekä Suomessa että maailmalla.

Ota ystävät mukaan ja tule nauttimaan musiikista, jolla on merkitys!

Ke 24.4. klo 13 Piikkiön kirkossa Siipien kantamaa - runoja ja lauluja rauhasta ja toivosta

koristekuva

Rauhaa, vain rauhaa me kaipaamme niin" - tämä ajatus kaikuu vahvasti nykyhetkessä. Turun Lausuntakerhon taiteellinen esitys on omistettu rauhan rukoukselle.

Yhteislaulujen säestyksistä vastaa Lasse Vahtola. Esitykseen on vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuukeräykseen.

Metsäseikkailupäivä 9.5. klo 10-14

perhe ulkoilee metsässä

Tervetuloa mukaan perheiden Metsäseikkailupäivään helatorstaina 9.5. klo 10-14 Tuorlan luontopoluille osoitteeseen Tuorlantie 1!

Ohjelmassa on monipuolista toimintaa koko perheelle. Päivän aikana päästään nauttimaan luonnon kauneudesta ja tutustumaan sen salaisuuksiin erilaisten toimintapisteiden kautta. Tarjolla on muun muassa luontoaiheisia lauluja ja loruja, Sammaltassujen luontotoimintaa ja mahdollisuus tehdä luonnonmateriaaleista taidetta kotiin vietäväksi.

Lisäksi opettelemme ensiapua tulevien metsäretkien varalle, tutustumme jätejengiin, hiljennymme kuuntelemaan metsän ääniä ja paljon muuta! Nuotiolla on tarjolla makkaraa ja omakustanteisesti on mahdollista käydä lounaalla Tuorlan majatalossa.

Lisäksi päivän aikana järjestetään pyhäkoulutuokiot klo 10.15, 11.15, 12.15 ja 13.15. Tarjolla on myös kasvomaalausta!

Mukana tapahtumassa ovat Piikkiön, Kaarinan ja Maarian seurakunnat, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän yhteisen kasvatuksen Sammaltassujen luontotoiminta sekä Suomen Punaisen Ristin Kaarinan osasto. Tapahtuma on esteetön.

Tule siis mukaan perheesi kanssa viettämään hauska ja antoisa päivä luonnonhelmassa.

Yhteisvastuukeräys käynnissä

koristekuva

Yhteisvastuu auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Lue lisää täältä.

Löydät meidät myös Facebookista ja instagramista