Toimintaa aikuisille

Lähde mukaan ja tule rikastuttamaan porukkaa. Meitä on monenlaisista taustoista ja moneen lähtöön. Toiminnan ytimessä ovat kristinuskon sanoma, yhteisöllisyys ja tietenkin kahvi!

Miestenpiiri

Keskiviikkona 15.5. klo 17.00 Miestenpiiri seurakuntakeskuksessa.

Kaiken kansan kahvila

Kokoonnumme tiistaisin 9.1.24 alkaen klo 9.30-11 seurakuntakeskuksessa. Kaiken kansan kahvila on tarkoitettu kahvitteluun, kuulumisien vaihtamiseen ja hetken hiljentymiseen. Ota mukaasi  oma muki!

Oivaltajat

Vertaistukea ympäri vuoden torstaisin klo 10-12. Kokoonnumme seurakuntakeskuksessa. Tervetuloa juttelemaan, kuuntelemaan ja saamaan oivalluksia elämästä! Toiminta pyörii normaalioloissa ympäri vuoden. Toiminta yhdessä Varhan ja Kaarinan kaupungin kanssa.

Huoltoasema

Lähde mukaan edistämään hyvinvointia ja yhteisöllisyyttä. Kokoonnumme seurakuntakeskuksessa 10.1.24 alkaen parillisten viikkojen keskiviikkoina kello 13. Ota oma muki mukaan ja ilmoittaudu etukäteen Katrin numeroon!

Kaikille avoin lauluryhmä

Kaikille avoin lauluryhmä kokoontuu Piikkiön kirkossa parittomien viikkojen maanantaisin klo 17.45-19. Tiedustelut Juha Viljanen p. 040 3417 721

Äitien illat

Tule kerran kuussa juttelemaan ja viettämään aikaa muiden äitien kanssa.

Seuraavat kerrat:

Ti 23.4. klo 18-22 Pyölinrannan saunalla. (Pyölintie 77, 21500 Kaarina) Mahdollisuus saunomiseen ja uimiseen.

Ti 28.5. klo 18-22 Pyölinrannan saunalla. Mahdollisuus saunomiseen ja uimiseen.

Nyyttäriperiaateella; talo tarjoa kahvin, teen ja kivennäisvettä lisukkeineen. Iltaan ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Jos tulet iltaan ensimmäistä kertaa tai jos sinulla on jotain kysyttävää, niin laita s-postia illan vetäjälle eli Tanjalle: tanja.hovi@outlook.com.

tarjoilua