Tervetuloa Piikkiön seurakuntaan!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan seurakuntamme monipuoliseen toimintaan. Lisätietoa seurakunnastamme ja sen toiminnasta löydät tämän sivun valikosta ja tapahtumakalenterista.

Tervetuloa kirkkoon!

Kuva: Janne Sinisalo

Paastonajan jumalanpalveluksissa seurataan Jeesuksen tietä kohti Jerusalemia, kohti kärsimystä ja kuolemaa. Juuri tällä tiellä jumalallinen rakkaus voittaa antaessaan itsensä alttiiksi kuolemaan asti. Piikkiön kirkossa vietetään messua joka sunnuntai klo 10. Joinakin pyhinä vietetään myös erityisiä kirkkopyhiä, jolloin tietyn ryhmän tai järjestön jäseniä on erityisesti kutsuttu kirkkoon. Jumalanpalvelus on kuitenkin aina koko seurakunnan yhteinen juhla, johon ihan kaikki ovat tervetulleita. Jumalanpalvelukset löydät myös tapahtumakalenterista.

Kirkkoherra Risto Rädyn hartausteksti tarjoaa meille lohdun ja toivon sanomaa vuotuisella matkallamme kohti pääsiäistä. Lue koko hartausteksti Liljasta.

Pajunoksien askarteluilta to 21.3. klo 17

Lapset askartelee

Pajunoksien askarteluilta perheille vanhalla seurakuntatalolla – askarrellaan yhdessä koristeita ja virpomisoksia! Tule mukaan luomaan pajunoksista keväisiä koristeita ja valmistelemaan virpomisvitsat pienille virpojille. Otathan mukaan omia oksia, srk tarjoaa askartelutarvikkeet.

Palmusunnuntain perhemessu ja Yhteisvastuutapahtuma su 24.3.2024 klo 10 Piikkiön kirkossa ja seurakuntakeskuksessa

Piikkiön kirkko

Messussa mukana ovat Tuija-pappi, Tiina-kanttori, kerholaiset sekä lastenohjaajat. Lisäksi päivää piristävät leikkisät kirkkokissa ja -hiiri, jotka tuovat iloa kaikenikäisille.

Messun jälkeen jatkamme yhdessäolon merkeissä seurakuntakeskuksessa, missä tarjolla on monipuolista toimintaa kaikenikäisille. Lapset pääsevät nauttimaan pomppulinnasta, siirtotatuoinneista ja ilmapalloista. Arpajaisissa on luvassa jännitystä ja lisäksi voimme herkutella muun muassa hodareilla ja vohveleilla.

Tämänvuotisen yhteisvastuutapahtuman tavoitteena on tukea nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat syrjäytymisvaarassa. Tapahtuma tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden viettää aikaa yhdessä, tutustua uusiin ihmisiin ja tehdä yhdessä hyvää. Lämpimästi tervetuloa!

Konsertti su 21.4. klo 18 Piikkiön kirkossa

koristekuva

Konsertissa esiintyvät Ilonen House Band ja Lauluryhmä. Konserttiin on vapaa pääsy, kolehti yhteisvastuukeräykseen. Lämpimästi tervetuloa!

Yhteisvastuukeräys käynnissä

koristekuva

Yhteisvastuu auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Lue lisää täältä.

Löydät meidät myös Facebookista ja instagramista