Olet lämpimästi tervetullut mukaan tilaisuuksiin ja toimintaan

Mukava kun poikkesit sivuillemme. Toivomme, että löydät kiinnostavaa toimintaa ja lähdet mukaan! Nähdään ja vietetään aikaa yhdessä. Tai tule itseksesi ihan vaan hiljentymään hetkiseksi. Olet tärkeä. Sinusta välitetään. Olet tervetullut joukkoon.

Levon messun tallenne

Maariassa vietetään joka kuun kolmantena sunnuntaina Levon messua. Siinä on mukana normaalia messua enemmän rauhan ja meditaation elementtejä. Nyt mukana oli Illusia-kuoro Oulunsalosta. 3. pääsiäisajan sunnuntaina seurakunta iloitsi siitä, että Vapahtajan kuolema on meidät kuolemasta vapahtanut ja avannut meille tien taivaaseen.

Levon messu 21.4. seurattavissa tallenteelta tästä linkistä

maarian kirkon lasimaalauksen yksityiskohta jeesuksesta

Ilmoittaudu diakonian retkelle ja leirille

Tervetuloa mukaan diakoniatyön järjestämälle retkelle ja leirille Sinapin leirikeskukseen. Luvassa on mukavaa seuraa, puuhaa, luonnon kauneutta ja hiljentymistä. Klikkaa tästä ja lue lisää.

ADAMA -kulttuurisarja

Musiikkia, taiteilijoita kertomassa itse taideteoksistaan upouudessa Runosmäen monitoimitalo Riimissä, mielenkiintoisia keskusteluja kirkkotilan symboliikasta ja kirkonkelloista. Verbum Sonans -kuoro ja A capella -yhtye Club for Five... Klikkaa tästä lisätietoa ADAMAsta.

runosmäen monitoimitalo riimi ja teksti adama kulttuurisarja

Yhteisvastuu logo

Alueellamme asuu paljon nuoria, jotka saavat apua juuri Sinun lahjoituksestasi. 2024 tuotoilla autetaan nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Lahjoita haluamasi summa MobilePaylla Maarian seurakunnan numeroon 49137.

Mihin viime vuonna kerätyt varat suunnattiin? Lue Yhteisvastuun sivultamme klikkaamalla tätä linkkiä. Siellä on myös muut tavat osallistua keräykseen.

Verbum Sonans - palveluvuorossa 100 vuotta

Lue juhlavuottaan viettävästä kuorosta lehtikirjoitus klikkaamalla tätä linkkiä.

Tästä linkistä pääset kuoron omille nettisivuille.

Kevään toimintaa

Vielä on kevään piireissä ja kerhoissa toimintaa. Katso esitteestämme klikkaamalla tätä linkkiä.

@ merkki ja kirjekuori

Tietoa tulevasta suoraan Sinulle :)

Nyt kannattaa tilata kirjeemme niin ehdit mukaan tulevaan toukokuun postitukseen! Neljästi vuodessa kirjoittelemme kuulumisia ja jaamme vinkkejä tulevasta. Ympäristöä säästäen saat esitteetkin suoraan itsellesi.

Tilaa Maarian seurakunnan uutiskirje klikkaamalla tätä linkkiä.

Ympäristödiplomi

Kannamme huolta kaikesta Luojan luomasta.
Klikkaa tästä partiolaisten kanssa tehtyyn ympäristötempaukseen.

Lue uutinen jo viidettä kertaa myönnetystä Ympäristödiplomista klikkaamalla tätä linkkiä.

Hiilineutraali kirkko 2029 Turussa ja Kaarinassa logo

Tutustuthan myös näihin

Laura Maria ja Aulikki

Aulikki ja Laura Maria - tält ja toispualt -podcasteja kuulet klikkaamalla tätä linkkiä.

Lue kirkkoherra Laura Maria Latikan Matkalla Maariassa blogia tästä linkistä.

Seuraa meitä somessa

Klikkaamalla tästä pääset Facebook sivuillemme