Tervetuloa Piikkiön seurakuntaan!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan seurakuntamme monipuoliseen toimintaan. Lisätietoa seurakunnastamme ja sen toiminnasta löydät tämän sivun valikosta ja tapahtumakalenterista.

Tervetuloa kirkkoon!

Kuva: Janne Sinisalo

Paastonajan jumalanpalveluksissa seurataan Jeesuksen tietä kohti Jerusalemia, kohti kärsimystä ja kuolemaa. Juuri tällä tiellä jumalallinen rakkaus voittaa antaessaan itsensä alttiiksi kuolemaan asti. Paastonaika päättyy pääsiäisaamun iloon.

• Ke 27.3. klo 13 Ehtoolliskirkko

• To 28.3. klo 18 Kiirastorstain ehtoolliskirkko

• Pe 29.3. klo 10 Pitkäperjantain jumalanpalvelus

• La 30.3. klo 22 Pääsiäisyön messu

• Su 31.3. klo 10 Pääsiäispäivän messu. Pashakahvit messun jälkeen.

• Ma 1.4. klo 18 Gospelmessu

Tarkemmat tiedot löydät tapahtumakalenterista.

Kirkkoherra Risto Rädyn hartausteksti tarjoaa meille lohdun ja toivon sanomaa vuotuisella matkallamme kohti pääsiäistä. Lue koko hartausteksti Liljasta.

Konsertti su 21.4. klo 18 Piikkiön kirkossa

koristekuva

Konsertissa esiintyvät Ilonen House Band ja Lauluryhmä. Konserttiin on vapaa pääsy, kolehti yhteisvastuukeräykseen. Lämpimästi tervetuloa!

Yhteisvastuukeräys käynnissä

koristekuva

Yhteisvastuu auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Lue lisää täältä.

Löydät meidät myös Facebookista ja instagramista