Tämä sivu poistuu käytöstä syksyn 2020 aikana. Lisätietoa Maarian seurakunnan kerhonohjaustoiminnasta saat sivulta https://www.turunseurakunnat.fi/web/www.turunseurakunnat.fi/maarian-seurakunta/nuoret/luottamustehtavatnuorille

Ole hyvä ja päivitä kirjanmerkkisi.

nuorisodiakoni
Maarian seurakunta

Virkavapaalla

Työskentelen Maarian seurakunnassa nuorisodiakonina. Työalani on kouluikäisten kerho-, retki-, ja leirityö sekä rippikoulutyö. Lisäksi olen mukana Sukkaset-ryhmässä ja Etelä-Maarian aluetyössä.

Suosikkijuttujani ovat kädentaidot, liikunta ja kulttuuri. Seurakuntatyössä minua inspiroi vaihtelevuus ja ihmisten kohtaaminen. Yhteistyössä on voimaa!

nuorisotyönohjaaja
Maarian seurakunta

Olen nuorisotyönohjaaja ja pääpaino on alakoululaistyössä. Virkapaikka on Leafin toimitiloissa, mutta käytännön työssä toimin koko Maarian seurakunnan alueella. Teen nuorisodiakoni Orkkuli Kuisman kanssa yhteistyötä. Rippikouluja pidän kaksi kesässä, vierailen myös nuorisotyössä toisinaan.

Vapaa-aikana harrastan juoksua ja parcouria.

Hyvälle tuulelle minut saa perhe, hyvä ilima ja kun murhetta on edes vähän vähemmän kuin iloa.

Vaikka ette olisikaan olleet mukana alakoululaisten tai perheiden toiminnoissa, lähtekää mukaan kokeilemaan edes kerran!