Opiskelijat

Lyhytterapia-, life-coach-, työnohjaaja- sekä sosiaali- ja terveysalan opiskelijat

Hei sinä lyhytterapiaa, life-coachingia, työnohjausta tai sosiaali- ja terveysalaa opiskeleva, Suunta-hankkeen vapaaehtoisena toimiminen on oiva tapa suorittaa opiskeluihisi mahdollisesti kuuluvia harjoitteluja tai kursseja! Vaikka vapaaehtoisena et voikaan toimia vielä ammattinimikkeelläsi, otetaan opintosi ja mahdollinen muu kokemuksesi osallistumisessasi huomioon ja pääset hyödyntämään sitä käytännössä ohjatessasi keskustelua keskusteluparisi mielen hyvinvointiin. Mikä kätevintä, tätä kautta saat myös seurakunnalta mahtavat tilat käyttöösi kohtaamisten ajaksi.

Haluatko keskustella lisää opintojesi tai asiakasharjoittelujesi yhdistämisestä vapaaehtoistoimintaan?

.....

Ole yhteydessä: