Yhdessä tuumin joulunhenkeä rakentamassa

Lasten joulumusikaalihanke on kerännyt ympärilleen sekä tuoreita että vähän kypsempiäkin musiikin, teatterin ja tapahtumatuottamisen ammattilaisia. Musikaali on lasten, nuorten ja aikuisten yhteinen ja ilontäyteinen projekti, jonka tavoitteena on luoda joulunhenkeä sekä kuulijoille että tekijöille.

Kun lavalla on 70 lasta ja nuorta, luvassa on todellinen musiikillinen tähtisädetikku!

Kuvassa lapsia ja nuoria, jotka osallistuivat musikaalin tekemiseen.

Työryhmään kuuluu n. 80 henkilöä, joista lähes 70 on lapsia ja nuoria. Kuva: Timo Jakonen

Musiikista vastaa: Turun konservatorion ja Puolalanmäen musiikkilukion kuorolaiset ja soittajat

Koululaisten rooleissa: Paulina Ruiz Pigeon, Pyry Pöyry ja Atte Lehto

Ohjaus: Joonatan Perälä

Käsikirjoitus: Tytti Issakainen

Sävellys: Pekka Simojoki

Musiikin sovitus: Timo Lehtovaara

Kuoroja ja orkesteria johtaa: Tuire Mellanen, Maikki Säikkä ja Timo Lehtovaara

Tuottaja: Marja Lindén

Visuaalinen ilme ja viestintä: Mari Mero

Musikaalin järjestäjä: Kirkko Turussa ja Kaarinassa & Mikaelinseurakunta

Äänentoisto: Turku Audio

Joulu on kuin salaisuutta säteilevä maa. Joulu on kuin toive, joka mieltä kutittaa. Jokin ihmeellinen syy siihen varmaan kätkeytyy. Joulun salaisuuden tahdon oivaltaa.

Kuvassa lapsia ja nuoria, jotka osallistuivat musikaalin tekemiseen. Etualalla lisäksi musikaalin ohjaaja Joonatan Perälä

Musikaalin on ohjannut Joonatan Perälä (kuvassa etualalla). Kuva: Timo Jakonen

.....