Taivas ja tähdet valtaavat Samppalinnan kesäteatterin

Samppalinnan kesäteatterin katsomo täyttyy kahtena heinäkuisena maanantaina gospelin ystävistä, kun musiikkitaivaan kiintotähdet tarjoavat parastaan.
hallikainen nettiin_L.jpg

Taivas ja tähdet -tilaisuuksia isännöi Joel Hallikainen, jolle illat ovat osa suurempaa unelmaa:

- Toivon, että Turkuun saataisiin jokakesäinen gospel-festari. Ehkä Turusta voisi jopa tulla Suomen gospel-kaupunki. Nämä ovat toistaiseksi vasta haaveita, mutta Samppalinnan konsertit ovat ensimmäinen askel siihen suuntaa, sanoo Joel Hallikainen, joka luonnehtii omaa rooliaan iltojen juontajana lähinnä kipinävahdiksi.

Illat järjestää Mikaelinseurakunta, joka jälleen kerran uskaltautuu kokeilemaan uutta toimintamuotoa. Mikaelinseurakunnan myötä kuvioon tuli mukaan myös sen musiikkievankelistana toimiva Jippu muusikkoystävineen.

Samppalinnan kesäteatterissa on pyörivä katsomo ja kolme ”alttaria” eli näyttämöä. Nämä ovat usko, toivo ja rakkaus. Usko on päälava, ja siellä esiintyvät 4.7. klo 19 Exit ja Pekka Simojoki. Toivo-lavalle nousee muun muassa koulukiusaamisesta ja toisista välittämisestä laulanut Tommi Läntinen.

Jälkimmäisessä illassa 18.7. klo 19 päälavan valloittaa Jippu. Hänen lisäkseen esiintyvät Jukka Leppilampi, Janna Hurmerinta ja stand up -artisti Mikko Vaismaa.

Rakkauslava tarjoaa tosielämän romantiikkaa. Sinne nousee molempien iltojen aikana kaksi pariskuntaa, joista toiset vihitään avioliittoon ja toiset uusivat vihkivalansa. Vihkimisen jälkeen on tarjolla hääkahvit. Molempia iltoja tahdittaa Samuel Salminen ja Café Band.

Lippujen hinta 22,50€ per ilta. Lippuja saa Lippupisteen toimipaikoista ja osoitteesta www.lippu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä Samppalinnan kesäteatterin lippukassalta. Hinta sisältää palvelumaksun ja kahvin väliajalla.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 20.6.2016 / MS)

**********************************

Taivas ja tähdet  – Samppalinna Goes Gospel -tapahtuma Samppalinnan kesäteatterissa 4.7. ja 18.7. klo 19. Lippujen hinta 22,50€ per ilta. Lippuja saa Lippupisteen toimipaikoista ja verkosta osoitteessa lippu.fi.  (Hinta sisältää palvelumaksun ja kahvin väliajalla).

Maanantaina 4.7. Klo 19 Exit ja Pekka Simojoki, Tommi Läntinen, Joel Hallikainen, Samuel Salminen Café Band

Maanantaina 18.7. Klo 19 Jippu ja Ystävät: Jukka Leppilampi, Janna Hurmerinta, Joel Hallikainen, Mikko Vaismaa Stand Up Show, Samuel Salminen Café Band

Mon Jun 20 08:58:01 EEST 2016