Diakoniakeskuksen Olohuone palvelee yksinäisiä

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän Diakoniakeskuksessa järjestetään kesällä yksinäisille suunnattua Olohuone-oleskelutilaa, johon voi tulla viettämään aikaa ja seurustelemaan. Olohuoneessa voi iltakahvin ja -teen lomassa muun muassa kuunnella musiikkia, ratkoa ristikkoja tai vain olla.

Olohuoneessa on myös mahdollista tutustua suosittuihin myös aikuisten värityskirjoihin. Ensimmäisellä kerralla 7.6. mukana värittämässä ja buumista kertomassa on diakoni Heli Lindroos, joka on mm. järjestänyt Värityspäivä-väritysfestivaalin kesällä 2015.

Olohuonetta emännöivän Satu Pietilän mukaan illat voivat myös muodostua kokoon tulevan porukan kiinnostuksen mukaan:

– Voimme yhdessä sopia, mitä seuraavalla kerralla tehdään, Pietilä toteaa. Pietilän kanssa on myös mahdollista keskustella iltojen aikana ja saada neuvontaa arjen ongelmiin.

Olohuone yksinäisille
Diakoniakeskus, Puutarhakatu 22
ti 7.6., 21.6., 5.7., 19.7. ja 23.8. klo 17–19
Kahvi ja kahvileipä 2 €