Yli-Maarian pihakirppiksellä tavarat kiertoon

Toisen romun on toisen aarre. Yli-Maarian seurakuntatalolla järjestetään lauantaina 21.5. pihakirppis, jonne voi tulla niin tekemään löytöjä kuin myymään itselle tarpeetonta tavaraa.

Peräkonttikirppis2015_HelenaMakinen_L.jpg

Myyntipaikat ovat ilmaisia ja ne jaetaan paikanpäällä klo 9.30 alkaen. Myyjien tulee ottaa oma pöytä, viltti tai takakontti mukaan. Sateen sattuessa kirppis pidetään Yli-Maarian seurakuntatalossa. Pihalta löytyy partiolippukunta Maarian Tähkien lettukahvila.

Kirppistelyn lomassa seurakuntatalolla voi käydä tutustumassa pop up -näyttelyyn, jossa on esillä Maarian kirkon vanhoja kirkkotekstiilejä ja Yli-Maarian käsityökerhon tämän vuoden aikaansaannoksia.

Pihakirppis ja pop up -näyttely
la 21.5. klo 10–13
Yli-Maarian seurakuntatalo
Myyntipaikat jaossa 9.30 alkaen