Turku Cathedral Youth Choir Suvivirsi-kampanjan videon tähtinä

tcyc-5584_L.jpg

Vuoden 2016 Suvivirsi-kampanjan video on julkaistu! Video löytyy täältä. Tähtinä loistavat Turku Cathedral Youth Choirin laulajat, jotka ovat tämän vuoden Suvilintu-lähettiläitä. Video on kuvattu Turun Tuomiokirkossa.

Suvilintu-lähettiläät ovat Kirkon Ulkomaanavun vuodeksi valitsemia henkilöitä, jotka vievät Suvivirren ilosanomaa eteenpäin ja ovat tekemässä mm. juuri julkaistua Suvivirsi-videota.

Kirkon Ulkomaanapu haluaa vuoden 2016 Suvivirsi-tapahtumien avulla kerätä varoja kehitysmaiden lasten ja nuorten koulutuksen hyväksi. Koulutus ei tarkoita pelkästään koulurakennuksia, vihkoja ja kyniä vaan myös laadukasta opetusta. Tänä vuonna kohde on Etelä-Sudan.

Tänä vuonna voit tulostaa kirkkokuorollesi tai seurakunnallesi Timo Lehtovaaran upean Suvivirsi-sovituksen. Nuotit ladattavissa täältä.

Tue May 10 13:31:01 EEST 2016