Turku rukoilee illassa Pekka Simojoki

Kristittyjen yhteistä Turku rukoilee rukousiltaa vietetään to 12.5. klo 18 Mikaelinkirkossa.
kädetIMG_7834_M.jpg

Illan artistivieraana on pitkän linjan gospelmuusikko Pekka Simojoki, joka esittää ja laulattaa omia kappaleitaan. Illan opetuksesta vastaa evankelista Riku Rinne.

Kuukausittaiset Turku rukoilee illat ovat jo liki kymmenen vuoden ajan kutsuneet kristittyjä eri seurakuntien kirkkoihin rukoilemaan Turun seudun puolesta.

Tilaisuuden juontaja pastori Remo Ronkainen Katariinan seurakunnasta puhuu yhteisten rukousiltojen puolesta:

”Rukous on helpoin tapa luoda yhteyttä eri tavoin ajattelevien kristittyjen välillä.”

Hän kutsuukin kaikkien seurakuntien jäseniä saapumaan rohkeasti yhteyttä rakentavaan iltaan.

Rukousaiheet:

• Herätystä Turun seudulle
  • Uusi kirkolliskokous ja Turun seurakuntamuutokset
  • Nimeltä mainiten sukulaistesi/ystäviesi pelastumista​

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 9.5.2016 M.M)

2016-05-09 15:40:01.0