Herra Heinämäen Lato-orkesteri helatorstain Seikkispäivässä

Helatorstaina 5.5. klo 10–15 Kupittaan Seikkailupuistossa on vilinää ja vilskettä koko perheen Seikkispäivässä. Ohjelmassa on mm. Herra Heinämäen Lato-orkesterin konsertteja sekä lasten helatorstain kirkkohetki. Lato-orkesterissa laulamassa Heikki Salo, kitarassa Janne Louhivuori, bassossa Mikko Löytty ja rummuissa Jouko Mäki-Lohiluoma. Tapahtuma on maksuton.

Päivän hulinoissa ovat mukana kirkonrotat Hilda ja Hulda. Puiston alueelta löytyy myös erilaisia toimintapisteitä, kuten askartelu-, leikki- ja kasvomaalauspisteet. Kello 11 alkaen nälkäisille on tarjolla soppaa.

Seurakuntayhtymän lapsityön juhlistaa tapahtumassa 70-vuotiasta päiväkerhotyötä. Syksyn päiväkerhoihin voi tutustua ja ilmoittautua Päiväkerho 70 vuotta -pisteellä. Seikkispäivän järjestää Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

Seikkispäivä 5.5. klo 10–15
Kupittaan Seikkailupuisto
Tapahtuma on maksuton
Ohjelmassa mm.
Herra Heinämäen Lato-orkesteri Helmiteltassa klo 11, 12 ja 13.
Pikku kirkkonen – lasten helatorstain kirkkohetki klo 12.
Toimintapisteitä puiston alueella klo 10–15.
Soppaa tarjolla alkaen klo 11.
Konsertteihin ei voi varata paikkoja.

Lisätietoja:
Hanna Rajalin
hanna.rajalin@evl.fi

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 25.4.2016 /AH)

Tue Apr 26 09:02:00 EEST 2016