Haku syksyn päiväkerhoihin alkaa 2.5.

Lapsityö-TimoJakonen_L.jpg

Haku suosittuihin elokuussa alkaviin Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän järjestämiin päiväkerhoryhmiin alkaa 2. toukokuuta ja kestää toukokuun loppuun. Päiväkerhot on tarkoitettu 3–5-vuotiaille lapsille. Haku tapahtuu netissä osoitteessa www.kirkonrotta.fi. Päiväkerhotoiminta on maksutonta.

Päiväkerhoryhmiä kokoontuu ympäri Turkua, Kaarinaa ja Piikkiötä kymmenen eri seurakunnan alueella. Åbo svenska församlingilla on oma ruotsinkielinen kerhonsa. Ryhmät kokoontuvat yleensä kaksi kertaa viikossa kolmeksi tunniksi kerrallaan.

Päiväkerhoryhmissä on erilaisia painotuksia, mutta kaikissa leikitään, tutkitaan, ihmetellään ja ilmaistaan itseä taiteen monin eri keinoin sekä hiljennytään yhteiseen kynttilähetkeen. Ympäristö- ja liikuntakasvatus ovat kaikissa kerhoissa toiminnan tärkeitä painopisteitä.

Koko perheen Seikkispäivässä Kupittaan Seikkailupuistossa helatorstaina 5.5. klo 10–15 on mahdollisuus tulla tutustumaan ja ilmoittautumaan päiväkerhotoimintaan Päiväkerho 70 vuotta -pisteellä.

Haku 3–5-vuotiaiden päiväkerhoihin 2.-31.5.2016
www.kirkonrotta.fi

Lisätietoja:
lastenohjaaja Jasmin Nisunen
jasmin.nisunen@evl.fi

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 25.4.2016 /AH)

2016-04-26 08:58:00.0