Vappuna luontoon ja hiljaisuuteen

Vietä vaihtoehtoinen vappu, lähde retriittiin Rymättylän Tammilehtoon. Retiriitissä on vielä tilaa.
Retriittikuva 1_THUMB.jpg

Vaihtoehtoista vappua vietetään hiljaisuuden retriitissä Rymättylän Tammilehdossa 29.4.-1.5.

Retriitissä osallistujat eivät keskustele keskenään, mutta yksinäiseksi ei tarvitse silti itseään tuntea. Välillä kokoonnutaan yhteen luostariperinteestä juontuviin rukoushetkiin, kuulemaan virikepuheita ja aterioimaan. Retriittikutsu kuuluu avarassa hengessä: ”Kaikkien maiden elämänystävät, uskovat ja epäilijät, liittykää yhteen!”

Ohjaajina toimivat Päivimaaria Ollila ja Jaana Rantala.  Jos tulee puhumisen tarvetta, saa ohjaajilta varata keskusteluaikaa. Väljä retriittiohjelma jättää tilaa kulkea luonnossa ja tarkkailla kevään tulemista, lueskella tai vain nukkua pois univelkoja. Jokaiselle on varattu oma huone. Rantasauna lämpiää lauantaina Kirkkojärven rannalla.

Retriitin hinta on Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän alueelta tuleville 88 euroa ja ulkopaikkakuntalaisille 113 euroa. Opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset saavat alennusta.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän retriittityö / Päivi Vuorilehto, sähköpostilla paivi.vuorilehto@evl.fi tai puhelimitse 040 3417 344.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä 11.4.2016 / Päivi Vuorilehto, PH)

Kuva: Jussi Vierimaa

2016-04-11 10:09:01.0