Varusmiessoittokunta Mikaelinkirkossa

Puolustustoimien Finlandia-kirkkokiertue pysähtyy Mikaelinkirkossa perjantaina 15.4. klo 18. Finlandia-kirkkokiertue on Varusmiessoittokunnan tämän vuoden ensimmäinen iso kiertue.

Lappeenrannan laulukilpailun vuonna 2013 voittaneen lahjakkaan baritonin Aarne Pelkosen lisäksi Finlandia-kiertuetta tähdittää Varusmiessoittokunnan konserttimestari, ylikersantti Seppo Pohjoisaho trumpetillaan. Kiertueella kuullaan sekä perinteistä kansallisromanttista ohjelmistoa että uudempaa musiikkia.  Finlandia-kiertuetta johtavat musiikkimajuri Timo Kotilainen ja musiikkikapteeni Tero Haikala.

Puolustusvoimien varusmiessoittokunta ja baritoni Aarne Pelkonen Turun Mikaelinkirkossa perjantaina  15.4.2016 klo 18. Vapaa pääsy.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 11.4.2016 / MV)

2016-04-11 09:07:01.0