Koululaisten kesäkerhoissa vapaita paikkoja

pojat_pelaa_M.jpg

Pienten koululaisten pitkä kesäloma tuottaa joskus harmaita hiuksia äideille ja isille. Jos vanhempien lomien rytmitys tai läheisten apu eivät riitä kattamaan kesän jokaista päivää, apu voi löytyä seurakuntien pienille koululaisille järjestämistä kesäkerhoista, joita järjestetään kesäkuussa. Arkipäivisin klo 9-15 kokoontuvat kerhot on tarkoitettu ensi syksynä aloittaville eka-, toka- ja kolmasluokkalaisille.

Kerhopäivät täyttyvät leikistä, liikunnasta ja mukavista kesäpuuhista. Päivän aikana tarjotaan lämmin ateria. Ryhmään otetaan noin 25 lasta. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, etusijalla ovat kirkkoon kuuluvat lapset. Kolmen viikon kerhomaksu on 85 euroa ja neljän viikon kerhomaksu on 115 euroa. Perheiden on mahdollista anoa maksuvapautusta taloudellisten syiden takia.

Vapaita kerhopaikkoja on jäljellä vielä Halisissa, Littoisissa, Nuortentalolla (Eerikinkatu 1), Paattisilla ja Suikkilassa sekä Aureliassa kokoontuvassa ruotsinkielisessä kerhossa.

Lisätietoja sekä hakulomake ovat osoitteessa kirkonrotta.fi. Ilmoittautumisaika päättyy 30.4.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 5.4.2016 / MS)

2016-04-05 14:12:01.0