Ilkka Kanerva Mikaelin puurojuhlaan 15.12.

Mikaelin ystävien perinteistä puurojuhlaa vietetään Mikaelin seurakuntakodilla (Puistokatu 13, sisäpiha) lauantaina 15.12. klo 18.
Ilkka Kanerva

Luvassa on makoisaa puuroa ja muuta jouluista tarjottavaa. Tänä vuonna hyvän tahdon puheen pitkäaikainen kansanedustaja Ilkka Kanerva. Lämminhenkisen illan isäntänä toimii kirkkoherra Jouni Lehikoinen ja jouluisesta musiikista vastaa Silvia Koski.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja kirkkoherra Lehikoinen kutsuu kansaa laajasti jouluisaan juhlaan. Illassa järjestetään myös arpajaiset Mikaelin ystävien (ry) toiminnan tukemiseksi. Yhdistys on pitkää pitänyt ruokailuja vähävaraisille nuorille aikuisille ja aloittanut tänä kesänä lastenleirien järjestämisen. Lisäksi Mikaelin ystävät tulee musiikkievankelista Jipun työtä.

La 15.12. klo 18 Mikaelin ystävien puurojuhla Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok.13). Vapaa pääsy.

Turun Mikaelinseurakunta 11.12.2018 / PJ, TH

2018-12-11 18:09:00.0