Ilta Lauran kanssa -talk show palaa Linnateatteriin – vieraana vapaaottelija Makwan Amirkhani

Ilta Lauran kanssa -kiertue palaa alkusijoilleen Turun Linnateatteriin keskiviikkona 5.12. Show’n kymmenvuotisjuhlakiertueen teemana on kosketus.

Ilta Lauran kanssa -talk show palaa Turun Linnateatteriin.

Toimittaja Laura Siltalan kolmas Ilta Lauran kanssa -kiertue huipentuu 5. joulukuuta klo 19 Turun Linnateatterin teatteriravintolassa. Samassa paikassa talk show sai myös alkunsa joulukuussa 2008.

Illan teemana on kosketus: Mikä illan vieraita koskettaa? Mistä he ovat viimeksi tulleet kosketetuiksi? Kosketus jättää aina jäljen. Minkälaisia jälkiä elämä on heihin jättänyt? Minkälaisen jäljen he haluaisivat jättää tähän maailmaan ja toisiin ihmisiin?

Teemaa lähestytään vieraita haastatellen, koskettavan live-musiikin kautta sekä draaman keinoin. Vieraaksi saapuu Suomen suosituin vapaaottelija, urheilija Makwan Amirkhani, joka tunnetaan avoimena ja tunteikkaana persoonana.

Illan muihin vieraisiin kuuluu Rita Kostama, järvenpääläinen yrittäjä ja Vuoden pakolaisnainen 2016. Kostama tuli 20 vuotta sitten Ruandasta Turkuun. Hän on yhteiskunnallisesti aktiivinen vaikuttaja eri järjestöissä, luottamustehtävissä sekä vapaaehtoistöissä.

Teatteriohjaaja Arto Myllärinen esittää koskettavan kohtauksen näytelmästä Rakkauden reissumies yhdessä näyttelijä Reetta Hulmin kanssa. Musiikista vastaa laulaja-lauluntekijä Antti Kleemola.

Ilta Lauran kanssa -talk show’n tavoitteena on syvällinen, mutta viihteellinen ohjelma tavallisten ihmisten, julkisuuden henkilöiden ja muusikoiden kanssa. Siltalan mukaan show’ta määrittävät rukous, rohkeus ja rakkaus.

Talk show -liput 20 euroa, www.ticketmaster.fi tai puoli tuntia ennen esitystä Linnateatterin ovelta.

Illan järjestävät Kaarinan seurakunta ja Mikaelinseurakunta.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä 3.12.2018 / AP)

Mon Dec 03 10:32:00 EET 2018