Turku rukoilee -ilta Tuomiokirkossa

Ekumeenista Turku rukoilee -iltaa vietetään Tuomiokirkossa keskiviikkona 14.11. klo 19 teemalla ”Rukous kaupungin puolesta”.

Kaupungin tervehdyksen tuo kaupunginhallituksen puheenjohtaja Lauri Kattelus, joka antaa myös eri kirkkokuntien edustajille ja seurakuntalaisille ajankohtaiset rukousaiheet.

Illan juontajina toimivat pastorit Saara ja Juhana Markkula sekä Anna-Liisa ja Pekka Heikkilä. He kutsuvat ihmisiä Turun seudun eri seurakunnista tulemaan rohkeasti rukoilemaan yhdessä kansallispyhäkköön. Tapahtumassa pääsee nauttimaan myös Turun Helluntaiseurakunnan Focus Housebandin musiikista. Tilaisuuden järjestää Turku Missio yhdessä Turun seudun seurakuntien kanssa.

Turku rukoilee -rukousilta Tuomiokirkossa keskiviikkona 14.11. klo 19. Vapaa pääsy.

(Seurakuntayhtymän viestintä 12.11.2018 / AP)

Mon Nov 12 13:03:00 EET 2018