Lastenpsykiatri Jari Sinkkonen vieraaksi Ilta Henrikissä -tilaisuuteen

Arjen haasteisiin ja arjen armollisuuteen keskittyvä ilta järjestetään sunnuntaina 25.11. klo 18-19.30 Henrikinkirkossa.
Perhe edellä -tapahtumassa keskustellaan lapsiperheen arjesta.

Ilta Henrikissä -tilaisuudessa kuullaan, kun lastenpsykiatrian erikoislääkäri Jari Sinkkonen alustaa keskustelua lapsiperheen arkeen, harrastuksiin ja unelmiin liittyvistä aiheista. Tapahtumassa esiintyy muusikko Elias Kaskinen.

Jari Sinkkonen puhuu esimerkiksi siitä, mitä on riittävä vanhemmuus perheisiin kohdistuvien odotuksien ja paineiden keskellä. Sinkkonen alustaa keskustelua myös perheen ajanhallinnasta: miten ajan saa riittämään ja mikä on perheen yhteisen ajan merkitys? Illassa pohditaan lisäksi lasten harrastamisen tärkeyttä sekä perheenjäsenten unelmia ja haaveiden toteutumista.

Illan panelistit ovat Lyyti oy:n myyntijohtaja Rami Peltonen, FC Interin valmentaja Jussi Nuorela ja Turun kaupungin varhaiskasvatuksen palvelualueen päällikkö Virpi Kariluoma. Panelistit osallistuvat tapahtumassa käytävään keskusteluun ja jakavat oman näkökulmansa aiheisiin.

Tilaisuuteen ei ole ennakkoilmoittautumista, ja ilta on maksuton. Tapahtumassa järjestettävä lastenhoito on valitettavasti jo täynnä. Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Henrikinseurakunta ja Kasvatusasiainkeskus.

Ilta Henrikissä meets Perhe edellä -tapahtuma sunnuntaina 25.11. klo 18–19.30 Henrikinkirkossa (Peltolantie 2, Turku).

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 7.11.2018 / AP)

2018-11-07 11:09:00.0