Laura Huhtasaari ja Ville Tavio Mikaelinkirkossa 8.10. klo 18.30

Kirkko kohtaa -illassa Mikaelinkirkossa on maanantaina teemana perussuomalaiset.
Kuvassa Mikaelinkirkon sali.

Mikaelinkirkon kirkkosali, kuva Jussi Vierimaa

Kansanedustajat Laura Huhtasaari ja Ville Tavio ovat keskustelemassa Mikaelinkirkossa ensi maanantaina 8. lokakuuta klo 18.30 – 20.

- Illoissa on erilaisia teemoja. Tavoitteena on keskustella eikä väitellä, kertoo kirkkoherra Jouni Lehikoinen.

Ilta aloittaa uuden keskustelusarjan Mikaelinseurakunnassa. Sarja on nimeltään ”Kirkko kohtaa”. Ensimmäisessä illassa tavataan perussuomalaiset ja keskustelua on virittämässä kirkkoherra Jouni Lehikoinen. Maanantaina puheeksi nousevat todennäköisesti muun muassa maahanmuuttoon liittyvät kysymykset. Mikaelinseurakunta on jo kymmenkunta vuotta tukenut turvapaikanhakijoita.

Ville Tavio on turkulainen ja Laura Huhtasaari asuu Porissa. Kumpikin on ensimmäisen kauden kansanedustaja.

Seuraava Kirkko kohtaa -ilta järjestetään torstaina 1. marraskuuta. Silloin aiheena on seksuaalivähemmistöt.

Musiikista vastaavat maanantaina Jippu sekä kanttorit Silvia Koski ja Marko Hakanpää. Tervetuloa!

(Mikaelinseurakunta ja seurakuntayhtymän viestintä 4.10.2018 / PH)

2018-10-04 11:22:00.0