Jaakko Löytty ja selloduo Varonen Varissuon kirkossa

Gospel ja kamarimusiikki kuulostavat yllättävältä yhdistelmältä. Varissuon kirkolla pääsee maistelemaan tätä yhdistelmää, kun Suomen tunneimpiin kuuluva gospelmuusikko Jaakko Löytty ja maamme aktiivisimpiin kamarimusiikkiyhtyeisiin kuuluva Selloduo Varonen konsertoivat lauantaina 8.9. klo 18.

Loytty-Varonen-1281 (2)_THUMB.jpg

Illan aikana kuullaan Jaakko Löyttyä kitaroineen sekä kahta sellistiä, Anna-Maaria ja Olli Varosta, jotka ovat konsertoineet selloduona jo 18 vuotta. Konsertti on osa Yhteistä tietä -levynjulkistamiskiertuetta.

Ohjelmistossa on Löytyn uusia sävellyksiä ja uusia sovituksia vanhoista tutuista kappaleista. Mukana ovat esimerkiksi rakastetut Kahden maan kansalainen ja Käy Herra meitä siunaamaan. Lisäksi konsertissa kuullaan Anna-Maaria Varosen sävellyksiä.

Kymmenen euron hintaisia lippuja myydään ovelta.

(Seurakuntayhtymän viestintä 3.9.2018 / MS)

Mon Sep 03 09:33:00 EEST 2018