VakkeLove starttaa kaupunginosaviikon

Paikalliset toimijat yhdistävät voimansa lauantaina 8.9. klo 12-15 Varissuon kirkolla järjestettävässä VakkeLove-tapahtumassa, joka aloittaa Varissuon kaupunginosaviikon ja Yhdessä-yhdistyksen 20-vuotisjuhlinnan.

vakkelove_pieni_THUMB.jpg

VakkeLovessa lauletaan paikallisille toimijoille omistettuja yhteislauluja, mutta saattaapa joku onnekas yllättyä kuullessaan juuri hänelle toivotun laulun.

Paikalle on tulossa esiintymään myös suomiräpin suurmies Paleface, joka on yhdessä Satu Rasilan kanssa käsikirjoittanut syyskuussa Turun kaupunginteatterissa ensi-iltaan tulevan Varissuo-musikaalin.

Muusikkojen lisäksi esiintymislavalle nousevat myös erilaiset tanssiryhmät, joten katsottavaa ja kuunneltavaa riittää kaikenikäisille. Pomppulinna, ilmapallot ja toimintarastit saavat vipinää pikkuväkeen.

Näissä juhlissa ei pääse nälkä yllättämään, siitä järjestäjät pitävät huolen. Yhdessä-yhdistys tarjoilee 20-vuotisjuhlaleivoksia, Varissuon demarit makkaraa, A-kilta hattaroita ja Katariinanseurakunta virvokkeita. Lisäksi myynnissä on metrilakua.

Tunnusta rakkautesi Varissuolle ja tule mukaan VakkeLoveen!

(Seurakuntayhtymän viestintä 3.9.2018 / MS)

Mon Sep 03 09:06:00 EEST 2018