Bless my Turku -tapahtuma kokoaa Vartiovuorelle

Vartiovuoren kesäteatteri täyttyy tänäkin viikonloppuna, mutta tällä kertaa osallistujille tarjotaan siunausta isolla kauhalla. Yhteiskristillisen Bless my Turku -tapahtuman avaa lauantaina 18.8. klo 16 Saila duon Keskiyön auringon maa -konsertti.

Sunnuntaina 19.8. klo 12 näyttämö muuttuu alttariksi ja katsomo kirkonpenkeiksi, kun teatterissa vietetään ulkoilmajumalanpalvelusta. Jumalanpalveluksen jälkeen klo 13.30 on tarjolla ilmaista keittoa Operaatio Ruokakassin soppatykistä. Klo 14.30 alkava perhejuhla huipentuu koulutielle lähteneiden siunaukseen.

Teatterin katettu katsomo suojaa osallistujat niin päivänpaisteelta kuin sateeltakin. Kaikkiin tapahtumiin on vapaa pääsy.

Viikonlopun järjestelyistä vastaavat Hope-seurakunta, Mikaelinseurakunta, Pelastusarmeija, Raamattu puhuu -seurakunta, Turun Helluntaiseurakunta ja Turun ortodoksinen seurakunta.

(Seurakuntayhtymän viestintä 16.8.2018 / MS)

2018-08-14 13:26:00.0