Lasten käsikellokerho kasvaa uudella ryhmällä

Käsikellot on harvinainen soitin, jota pääsee soittamaan vain muutamalla paikkakunnalla Suomessa. Turun Nuortentalolla on jo muutaman vuoden ajan kokoontunut suosittu Lasten käsikellokerho ja uusille pienille ja innokkaille käsikellojen soittajille perustetaan nyt uusi ryhmä.
Käsikellot. Kuva Timo Jakonen.

Lasten käsikellokerho on kiva musiikkiharrastus 7-11-vuotiaille tytöille ja pojille. Uusi ryhmä harjoittelee 28. elokuuta alkaen Nuortentalolla, Eerikinkatu 1, tiistaisin klo 17.30 – 18.

Ryhmään mahtuu yhdeksän uutta aloittajaa ja kerhon materiaalimaksu on puolivuosittain 25 euroa. Kerhoon otetaan lapsia ilmoittautumisjärjestyksessä eikä aiempaa musiikkikokemusta ei tarvita.

Kerhoa ohjaa käsikelloyhtye Hups!:n jäsen Aina Roiha apunaan nuoria soittajia käsikelloyhtye Tiu'usta. Uusi käsikelloryhmä toimii tiiviissä yhteydessä myös käsikelloyhtye Hups!:n kanssa, jota johtaa Anu Åberg.

Lasten käsikellokerho on osa Turun tuomiokirkkoseurakunnan musiikkitoimintaa.

Lisäinfokyselyt ja ilmoittautumiset etukäteen voi meilata osoitteeseen kasikellokerho@gmail.com. Myös puhelimitse voi kysellä lisätietoja Anu Åbergilta puh. 040 3417580.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 3.8.2018 / MV)

Fri Aug 03 10:05:00 EEST 2018