Domcafé saa oman Domileivoksen

Tuomiokirkon porrastasanteen holvikahvila Domcaféssa tuodaan vitriiniin Keskiajan Turku –tapahtuman alkajaisiksi kahvilan oma nimikkoleivos, Domileivos, torstaina 28. kesäkuuta.

Raikkaaksi ja kuohkean kesäiseksi luonnehdittu suklaakakkuleivos on höystetty aprikoosihillolla, voikreemillä ja suklaatryffelillä ja koristettu kaakaopapukarkilla. Leivos on laktoositon. Leivoksen on tehnyt Leipomo Aaltonen-Välilä.

Keskiajan Turku –viikonlopun 28.6.-1.7. tarjouksena kahvin ja leivoksen saa 5 eurolla. Kahvila on tapahtuman aikana avoinna to ja pe klo 11-20 sekä la ja su klo 11-18.

Domileivos on myynnissä Domcaféssa tämän kesän.

Turun tuomiokirkkoseurakunnan tunnelmallinen lähetyskahvila Domcafé sijaitsee Tuomiokirkon Ursulan kappelin 1400-luvulla rakennetussa kellariholvissa, joka on toiminut aikanaan muun muassa Tuomiokirkon suola- ja viljavarastona.

Jokaisen Domcaféssa nautitun kahvikupillisen tuotto ohjataan Suomen Lähetysseuran Lasten Pankkiin.

Domcafé on myös Facebookissa www.facebook.com/domkahvilaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 26.6.2018 / MV)

Tue Jun 26 09:51:00 EEST 2018