Taivas ja tähdet -konsertit tulevat taas Samppalinnaan

Taivas ja tähdet – Samppalinna goes gospel -konsertit tulevat Turkuun heinäkuussa jo kolmannen kerran. Tänä vuonna tarjolla on kaksi selkeästi erilaista iltaa, joista jokainen voi valita omansa tai vaikka molemmat.

Taivas ja tähdet

Aloituskonsertissa maanantaina 2.7. klo 19 Samppalinnan kesäteatteri saa vieraakseen Marion Rungin ja vuoden 2013 tangokuninkaan Kyösti Mäkimattilan. Lisäksi ohjelmassa on odotettu taiteilijavierailu Turussa: Ritva Oksasen ja Pedro Hietasen "Älä jätä sinua yksin". Herkän konsertin teemoina ovat ystävyys, toisen huomioon ottaminen, lämpö sekä rakkaus. Konsertti koostuu suomalaisten rakastamista kappaleista ja koskettavista runoista Oksasen tulkitsemana ja Hietasen säestämänä.

Pari viikkoa myöhemmin maanantaina 16.7. klo 19 lavan valloittaa suomireggaen kruunaamaton kuningas Jukka Poika. Toisena lavalle nousee Olli Helenius. Bass´n Helen yhtyeessä vaikuttanut, gospelin raja-aitoja rikkova Helenius koskettaa syvälle elämänmakuisissa lauluissaan. Loppu-ilta on yhtä gospelin riemua, kun estradin ottavat haltuunsa Ilta & Jippu ja Silvia Kosken luotsaama Aboa Gospel -kuoro.

Molempien iltojen juontajana toimii Joel Hallikainen ja nauruhermoja koettelee stand-up koomikko Mikko Vaismaa. Väliaikojen taukomusiikit musisoi Samuel Salminen Cafe-Band. Taivas ja Tähdet -konsertit järjestää Turun Mikaelinseurakunta.

Taivas ja Tähdet – Samppalinna Goes Gospel 2018 Samppalinnan kesäteatterissa

• ma 2.7. klo 19 Marion Rung, Kyösti Mäkimattila, Ritva Oksanen & Pedro Hietanen "Älä jätä sinua yksin", Joel Hallikainen ja Mikko Vaismaa Stand Up Show, sekä Samuel Salminen Cafe-Band.
  • ma 16.7. klo 19 Jukka Poika, Olli Helenius, Ilta&Jippu sekä Silvia Koski & Aboa Gospel, Joel Hallikainen ja Mikko Vaismaa Stand Up Show, sekä Samuel Salminen Cafe-Band.

Liput kumpaankin iltaan erikseen 26,50 €/ilta (sis. palvelumaksun 2,50 €, sekä kahvitarjoilun väliajalla). Lippujen hintaan lisätään palvelumaksu. Huom! Ei paikkalippuja. Lippujen myynti: Lippupisteen toimipaikat, puhelinpalvelu, www.lippu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä R-kioskit ja Samppalinnan Kesäteatterin lipunmyynti.

(Mikaelinseurakunta 20.6.2018 / HK, RK)

Wed Jun 20 08:32:00 EEST 2018