Äitienpäivänä Mauno Kuusisto –konsertti Mikaelinkirkossa

Mikaelin ystävät järjestävät äitienpäiväkonsertin 13.5. klo 16 Mikaelinkirkossa. Konsertissa kuullaan Mauno Kuusiston rakkaimpia lauluja tenori Reijo Ikosen esittämänä.
Tenorissimo 18 2 evo_THUMB.jpg

Mauno Kuusisto 100 vuotta -konserttikiertue keräsi Ikosen ja Lasse Riuttamaan muodostaman Tenorissimon konsertteihin viime vuonna huikeat 8 000 kuulijaa eri puolilla Suomea. Yleisön suuren suosion vuoksi konsertit ovat jatkuneet vielä keväällä 2018, ja nyt vuorossa on Turku.

Konsertissa kuullaan Mauno Kuusiston tunnetuksi tekemiä kappaleita kuten Elämäni on lauluni, Heijastus, Kertokaa se hänelle, Mun kaunis kotimaani, Palaja Sorrentoon, Volgalaulu, Ave Maria ja Oi muistatko vielä sen virren.

Kokoonpanossa esiintyvät Reijo Ikonen, Ulla-Stina Ikonen (harppu ja kantele) ja Mika Seppänen (sello). Liput hyväntekeväisyyskonserttiin maksavat 15 euroa ja niitä saa ovelta tuntia ennen konserttia.

Su 13.5. klo 16 Mikaelinkirkossa Mauno Kuusisto 100 vuotta – äitienpäiväkonsertti. Liput 15€ ovelta tai www.tiketti.fi.

Mikaelinseurakunta 8.5. / PJ,TH

2018-05-08 22:04:00.0