Tule juttelemaan - Turun kaupungin ja seurakuntien työntekijät liikkeellä keskiviikkona 25.4.

Turun kaupungin ja seurakuntien työntekijät lähtevät Turun pääkirjaston ja Vähätorin ympäristöön keskustelemaan kaupunkilaisten kanssa ja kyselemään kuulumisia Kaupunkipäivässä keskiviikkona 25. huhtikuuta noin klo 12.30-16.

Vähätorin liepeillä liikkuu parikymmentä kaupungin ja seurakunnan työntekijää, jotka tunnistaa punaisista liiveistä.

Kaupungin ja seurakuntien väen toiveena on kuulla Turun keskustassa asuvilta ja liikkuvilta ajatuksia ja ideoita siihen, miten yhteisöllisyyttä ja yhdessä toimimista voitaisiin lisätä Turun keskusta-alueella. Millaista toimintaa pitäisi kehittää keskustan alueen asukkaiden palvelemiseksi?

Ihan muuten vaankin voi työntekijöiden kanssa tulla juttelemaan.

Kaupunkipäivä 25.4. on osa Turun kaupungin ja Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän yhteistyötä, jonka tähtäimenä on yhteisöllisyyden ja turkulaisten osallisuuden lisääminen asuinalueellaan.

Asian tiimoilta ollaan nyt liikkeellä kaupungilla ensimmäistä kertaa.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 19.4.2018 / MV)

Thu Apr 19 09:14:00 EEST 2018