Haussa vapaaehtoisia Kirkkokavereita

Turun alueella asuu kehitysvammaisia sekä näkö- ja liikuntarajoitteisia, jotka haluaisivat osallistua jumalanpalveluksiin tai muihin seurakuntien tapahtumiin, mutta eivät yksinään pysty lähtemään liikkeelle. Diakoniakeskus hakee heille nyt vapaaehtoisia Kirkkokavereita.

Ole hyvä. Vapaaehtoistyötä sydämellä.

Kirkkokaveri on kaverina seurakuntien tapahtumissa.

Kirkkokaveri on mukana koko tapahtuman ajan sekä matkoilla kodin ja kirkon välillä. Toiminta on keikkaluonteista ja tapahtumia on sekä arkisin että viikonloppuisin. Diakoniakeskus kouluttaa kaikki vapaaehtoiset tehtävään ja järjestää myös ohjausta tarpeen mukaan.

Ensimmäinen koulutusilta järjestetään Diakoniakeskuksessa (Puutarhakatu 22) keskiviikkona 18.4. klo 17. Tehtävään voi ilmoittautua vapaaehtoistyön verkkopalvelussa vapaaehtoistyö.fi/turkuLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai puhelimitse puh. 040 3417238.

Lisätietoja tehtävästä antaa vapaaehtoistyön toiminnanohjaaja Eeva-Maria Ranta eeva-maria.ranta@evl.fi puh. 040 3417238.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 11.4.2018 / MV)

Wed Apr 11 11:49:00 EEST 2018