Palmusunnuntaina perhetapahtuma Mikaelin kirkonmäellä

Palmusunnuntaina 25.3. klo 15–17 järjestetään Mikaelinkirkolla Kirkonmäki-tapahtuma. Luvassa on puuhaa kaikenikäisille päivän teeman mukaisesti.
Kirkonmäkitapahtuma palmusunnuntaina

Jeesus ratsasti Jerusalemiin aasilla, mutta nyt on mahdollisuus kokeilla vastaavaa ponin kyydissä euron hinnalla. Virpomisradalla kootaan koristevarpuja, kaverikoirat viihdyttävät, pallopelien ja kasvomaalauksen lisäksi on kaikille tarjolla makkaraa ja pientä makeaa.

Tänä vuonna uutuutena on perheiden pääsiäisvaellus Mikaelinkirkon suojissa. – Suuri Mikaelinkirkko tarjoaa mahtavat puitteet vaellukselle, kertoo pastori Pasi Jaakkola ja jatkaa, kirkosta löytyy niin pitkiä käytäviä, Getsemanen puutarha kuin Jeesuksen kalliohautakin. Näytemällinen vaellus kestää puoli tuntia ja se sopii kolmivuotiasta aikuisiin. Lähdöt ovat kirkon aulasta klo 15.15, 15.45 ja 16.15.

Päivän päättää klo 17 Koko perheen Mikaelmessu, jonka musiikista vastaa lasten Jippii-kuoro. Messun opetuksen aikana on pyhäkoulut niin kouluikäisille kuin alle kouluikäisille.

Su 25.3. klo 15-17 Koko perheen Kirkonmäki-tapahtuma Mikaelinkirkolla. Pääsiäisvaellus kirkossa klo 15.15, 15.45 ja 16.15.

Klo 17 Mikaelmessu, Jippii-kuoro, King’s Kids, Pasi Jaakkola ja Jonathan Westergård. Kumpaankin tapahtumaan vapaa pääsy.

Mikaelinseurakunta 21.3.2018/ PJ, TH

2018-03-21 19:46:00.0