Earth Hourissa mukana kirkkoja Turussa ja Kaarinassa

Kansainvälinen Earth Hour kiinnittää huomion ympäristön tilaan ja ilmastokriisiin lauantaina 24. maaliskuuta klo 20.30-21.30. Earth Hourin aikana ihmiset ja yhteisöt eri puolilla maapalloa sammuttavat tarpeettomat valonsa tunnin ajaksi ilmaisten näin huolensa ympäristön tilasta.
Earth Hour -tunnus

Myös seurakunnat Turusta ja Kaarinasta ovat mukana Earth Hour –kampanjassa. Valot sammuvat tunnin ajaksi Turun tuomiokirkosta, Mikaelinkirkosta, Martinkirkosta sekä Maarian ja Piikkiön kirkoista.

Ilmastoystävällistä lounasta

Seurakuntien lounasravintola Naakassa Eerikinkatu 3:ssa Earth Houriin otetaan varaslähtö jo perjantaina 23.3. klo 11-13 tarjoamalla ilmastoystävällinen Earth Hour -buffet kasviksista ja lahnasta, joka on luonnon näkökulmasta kestävämpi kalavalinta.

Earth Hour on WWF:n järjestämä maailman suurin ilmastotapahtuma. Lisätietoja tapahtumasta www.earthhour.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 19.3.2018 / MV)

Mon Mar 19 11:43:00 EET 2018