Gospelia Amerikan malliin

Mikaelinkirkossa järjestetään kevään vauhdikkaimmat jamit sunnuntaina 18.3. klo 17, jolloin lauletaan yhdessä tuttua ja uudempaa gospelia Aboa Gospel -kuoron tahdittamana.
Aboa Gospel -kuoro

Let´s Sing Gospel Together -tapahtumassa saa laulaa yhdessä kuoron kanssa, jammailla, ylistää tai vain kuunnella ja nauttia iloisesta tunnelmasta.

Suurin osa lauluista lauletaan alkuperäiskielellä eli englanniksi, mutta mahtuupa joukkoon muutama gospelhelmi myös suomeksi. Mukana menossa on Jippu sekä bändi, johon kuuluvat Ville Pere, Juha Koski, Seidi Vartiainen, Timo Mansikka-Aho ja Pekka Välimäki.

Mukaan kannattaa ottaa oma vesipullo, ettei kurkku kuivu. Tässä tilaisuudessa lauletaan - ja paljon!

Tilaisuudessa on myynnissä sekä Yhteisvastuun että Aboa Gospel-kuoron tuotteita, mm. koruja ja pipoja. Vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuukeräykselle.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä 9.3.2018 / IN)

2018-03-09 11:12:00.0