Teatterin taikaa ja kokkailupäiviä hiihtolomalaisille

Seurakunnat järjestävät viikolla 8 monenlaista puuhaa hiihtolomaa viettäville koululaisille.

Lapset pulkkamäessä

Henrikinseurakunnan 1.–7.-luokkalaisten puuhapäivää vietetään maanantaina 19.2. klo 9–16 Henrikinkirkolla (Peltolantie 2). Päivän aikana askarrellaan, pelaillaan ja valmistetaan itse lounas ja välipala. Päivä on maksuton. Lisätietoja nuorisotyönohjaaja Lilli Jussilalta p. 040 3417 380, lilli.jussila@evl.fi. IlmoittautumisetLinkki avautuu uudessa välilehdessä 14.2. mennessä.

Maarian seurakunta järjestää tiistaina 20.2. klo 10–14 teatteri-improvisaatiota 1.–5.-luokkalaisille Halisten seurakuntatalolla (Gregorius IX:n tie 8). Luvassa on leikkimielisiä teatteriharjoitteita, sketsihahmoja ja yhdessäoloa rennolla otteella. Maksuton, omat eväät mukaan. Tiedustelut: milla.kristola@evl.fi. IlmoittautumisetLinkki avautuu uudessa välilehdessä 18.2. mennessä.

Keskiviikkona 21.2. klo 10–14 tehdään yhdessä käsitöitä Hepokullan seurakuntatalolla (Varkkavuorenkatu 23). Päivä on maksuton ja suunnattu 1.–5.-luokkalaisille. Omat eväät mukaan. Tiedustelut: milla.kristola@evl.fi. Ilmoittautumiset Linkki avautuu uudessa välilehdessäviimeistään 19.2.

Ruoanlaitosta kiinnostuneiden alakoululaisten kannattaa suunnata torstaina 22.2. klo 12–15 Halisten seurakuntatalolle (Gregorius IX:n tie 8), jossa valmistetaan juhla-ateria ja nautitaan se yhdessä. Tapahtuma on maksuton, oma essu mukaan. Ilmoittautumiset ja tiedustelut: teemu.luoma-aho@evl.fi.

Myös Mikonmökissä (Puutarhakatu 24) laitetaan ruokaa tiistaina 20.2. ja keskiviikkona 21.2. klo 11–13. Mikaelinseurakunnan kokkailupäivät on suunnattu 9–12-vuotiaille. Ilmoittautumiset ja lisätiedot p. 040 341 7403.

Perinteinen Yhteisvastuukioski Impivaaran hiihtolatujen kupeessa palvelee sään salliessa koko hiihtolomaviikon klo 11 alkaen. Hiihdon ja pulkkailun lomassa kioskista voi ostaa kuumaa juomaa ja pikkupurtavaa.

Kaikki seurakuntien tapahtumat löydät tapahtumakalenterista.

Kuva: Jussi Vierimaa

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 14.2.2018 / RK)

Wed Feb 14 12:13:44 EET 2018