Kurssin kautta vapaaehtoistoimintaan vanhusten pariin

Turussa kurssitetaan maaliskuussa vapaaehtoisia toimimaan vanhusten parissa. Neljän arki-illan aikana käsitellään vapaaehtoistoiminnan periaatteita ja etiikkaa, vuorovaikutustaitoja ja vanhuutta elämänvaiheena.
Vanhusten parissa

Kurssi antaakin monipuolisia valmiuksia vapaaehtoisena toimimiseen. Tulevia vapaaehtoisia perehdytetään myös muun muassa muistelemiseen vapaaehtoistoiminnan välineenä.

Vapaaehtoistoiminnan kurssi järjestetään Skanssin kokoustilassa torstai-iltaisin 1.-22. maaliskuuta klo 18-20. Vapaaehtoistoiminnan kurssille ilmoittaudutaan 21. helmikuuta mennessä sähköpostitse anni.suvitie@kotikunnas.fi tai puhelimitse 044 756 8053. Kurssille otetaan enintään 40 osallistujaa.

Kurssin järjestää Vapaaehtoisen vanhustyön kehittämisryhmä. Ryhmässä on mukana 15 turkulaista ja kaarinalaista yhteisöä, muun muassa Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä ja Turun kaupunki.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 14.2.2018 / MV)

Wed Feb 14 11:08:00 EET 2018