Musiikkia vauvavatsoille

Masumuskari odottaville äideille alkaa tiistaina 6. helmikuuta osoitteessa Eerikinkatu 3, 2. krs. Ilmoittaudu ja tule mukaan!
Kuva vauvamuskarista

Masumuskarin tavoitteena on erityisesti vahvistaa äidin ja tulevan vauvan vuorovaikutussuhteen syntyä jo raskausaikana musiikin avulla.

Muskariin osallistuvalta ei edellytä musiikillista osaamista, vaan tarkoitus on lisätä mielihyvän ja turvallisuuden tunnetta ja pitää yllä kehtolauluperinnettä. Masumuskari on tarkoitettu raskauden puolivälin ylittäneille odottaville äideille, sillä sikiön kuulo alkaa olla kehittynyt raskausviikolla 20.

Kevään ajan tiistaisin

Masumuskari alkaa tiistaina 6.2. ja kokoontuu tiistaisin klo 17.30 Turun ja Kaarinan seurakuntien toimitalon kokoussalissa, Eerikinkatu 3, 2. krs. Muskari kestää puoli tuntia, jonka jälkeen on vapaata keskustelua kahvin ja teen kera. (Huomaathan, että loma-aikojen vuoksi muskaria ei ole 20.2., 27.3. eikä 1.5.) Kevään viimeinen muskarikerta on 22.5. Toimintaa ohjaavat lastenohjaajat.

Haku tapahtuu sähköisesti ja paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Muskarin hinta on 25 euroa + 2,50 euroa (pankkikulut 2,50 maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä).

Jos sinulla on taloudellinen este osallistumiselle, ota rohkeasti yhteyttä toimistolle, p. 040 341 7220.

Masumuskarin järjestää Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän kasvatusasiain keskus. Kaikki ovat tervetulleita!

Muskariin ilmoittautuminen:https://www.lyyti.in/masumuskarikevat2018Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuva vauvamuskarista, kuvaaja Timo Jakonen

(Seurakuntayhtymän viestintä 30.1.2018 / PH)

Tue Jan 30 17:06:01 EET 2018