Jouluradio matkaan käy 1. adventtina

Joulumusiikin kanava Jouluradio rakentaa jälleen joulua yhdessä kuuntelijoidensa kanssa ensimmäisestä adventista 3. joulukuuta alkaen aina loppiaiseen saakka.
Jouluradio.fi

Jouluradio avaa silloin perinteisesti heti puoliltaöin uudella sovituksella Hoosianna-hymnistä. Hoosiannan tulkitsevat tuolloin Tuure Kilpeläinen ja Kaihon Karavaani.

Turun seudulla Jouluradio soi antennissa taajuudella 93,8 MHz. Kaapelissa taajuudet ovat Raisio 98,0 MHz (DNA), Turku 90,1 MHz (Telia) ja Paimio 98,9 MHz (Elisa).

Netissä osoitteessa jouluradio.fi Linkki avautuu uudessa välilehdessävoi kuunnella myös muun muassa Kauneimmat joululaulut –kanavaa, Lasten jouluradiota, Klassista joulua, Indiejoulua tai skandinaavista joulumusiikkia soittavaa Julradion-kanavaa. Valikoima on täydentynyt kahdella uudella kanavalla RnB Christmas ja Happy Holidays. Nettikanavia on kaikkiaan kymmenen.

Viime tuotantokaudella Jouluradio teki viikkokuuntelijaennätyksensä 713 000.

-Jouluradio on kansanliike tai ainakin yli 107000 ihmisen Facebook-yhteisö, jonka kanssa yhteistyössä rakennamme joulua. Jouluradion tehtävä on välittää suomalaisten joululaulujen kulttuuriperintöä sukupolvien takaa. Tämän vuoden musiikkivalinnat ovat myös kunnianosoitus 100-vuotiaalle Suomelle, kertoo Jouluradion toimituspäällikkö Riitta Kalliorinne.

Jouluradion tuo turkulaisten ja kaarinalaisten kuultavaksi Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

Jouluradio soi Turussa taajuudella 93,8 MHz (kaapelissa 90,1 / 98,0 / 98,9). Pääkanava ja yhdeksän muuta nettiradiota osoitteessa jouluradio.fi. Koelähetykset ovat jo alkaneet.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.11.2017 / MV)

2017-11-30 11:32:01.0