Wähäväkisten juhlaveisuu soi Varissuolla sunnuntaina

Wähäväkisten juhlaveisuu lohduksi ja rohkaisuksi soi, rukoilee ja veisaa Turun Varissuon kirkossa ensi sunnuntaina 22. lokakuuta.
Jaakko Löytty.

Wähäväkisten juhlaveisuu on tavallinen päiväjumalanpalvelus, joka koostuu kolmestatoista laulusta ja rukouksista. Juhlaveisuun julkaisi Herättäjä-Yhdistys vuonna 1997.

Saarnavieraana Varissuolla on Wähäväkisten juhlaveisuu -messun sanoittanut, säveltänyt ja sovittanut Jaakko Löytty.

”Olkoon nämä laulut maan orjien itkua ja taisteluvirsiä, joita lauletaan oikeudenmukaisen Jumalan kasvojen edessä. Kuulukoon niissä helpotuksen huokaus, sillä otamme tosissamme Jumalan lupaukset”, kirjoittaa messun esipuheessa pitkän linjan gospelmuusikko Jaakko Löytty.

Messussa avustavat Varissuon Veisaajat, liturgina toimii Anna Hälli ja kanttorina Elina Kerokoski.

Juhlaveisuusta Varissuon kirkon sunnuntai jatkuu keittolounaalla ja kirkkokahveilla, ja päälle päätteeksi Jaakko Löytty opettaa uusia Siionin virsiä.

Wähäväkisten juhlaveisuu –messu Varissuon kirkossa sunnuntaina 22.10. klo 12. Messun jälkeen noin klo 13.30 keittolounasta, kirkkokahvia ja uusia Siionin virsiä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä

2017-10-18 10:28:00.0