Opiskelijoiden sururyhmässä jaetaan tunteita

Tänä syksynä aloittaa ensimmäistä kertaa erityisesti opiskelijoille tarkoitettu sururyhmä. Oppilaitospappien ja Katariinanseurakunnan yhteistyönä käynnistyvä ryhmä on tarkoitettu hiljattain läheisensä menettäneille opiskelijoille. Ryhmässä käydään läpi kuoleman herättämiä tunteita, ajatuksia, muistoja ja kysymyksiä yhdessä toisten kanssa.
pihlaja_S.jpg

Keskustelut ovat luottamuksellisia. Sururyhmä kokoontuu kahdeksan kertaa torstai-iltaisin (tai sopimuksen mukaan), ja se alkaa torstaina 2.11. klo 18–20. Ryhmään osallistuminen edellyttää sitoutumista. Ennen yhteistä tapaamista ohjaajat käyvät henkilökohtaisen keskustelun jokaisen osallistujan kanssa.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen 1.10. mennessä: Tiina Hallikainen, 0403417308, tiina.hallikainen@evl.fi.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 8.9.2017 / MS)

Fri Sep 08 10:36:24 EEST 2017