Kävele naiselle ammatti Turussa

Naisten pankki kävelyttää parempaa tulevaisuutta kehitysmaiden naisille sunnuntaina 10. syyskuuta. Suomen suurin hyväntekeväisyyskävely tukee kehitysmaiden naisten koulutusta ja omaehtoista toimeentuloa.

Kävele Naiselle Ammatti -tapahtuma järjestetään tänä vuonna kahdeksatta kertaa. Tapahtumaa järjestetään sekä Suomessa että kansainvälisesti.

Turussa kävellään pitkin Turun kauniita jokirantoja sunnuntaina klo 11-14. Lähtö tapahtuu Forum Marinumin Restaurant Göranin edestä.

Ohjelmassa on mielenkiintoisia esiintyjiä, alku- ja loppujumppaa, tietoa Naisten Pankista ja kivaa yhdessäoloa mukavassa porukassa. Ja ennen kaikkea mahdollisuus tukea kehitysmaiden naisia.

Naisten Pankki on vapaaehtoisverkosto, joka toimii yhteistyössä Kirkon Ulkomaanavun kanssa.

(Naisten Pankki / Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 5.9.2017 / MV)

2017-09-05 08:39:01.0