Henrikissä ekotekoja luomakunnan sunnuntaina 10.9.

Turun Henrikinkirkolla vietetään vuosittaista luomakunnan sunnuntaita 10. syyskuuta. Luomakunnan sunnuntain EkoTekoTapahtumassa klo 10-13 kirkolla nikkaroidaan linnunpönttöjä, sidotaan kirjoja ja kierrätetään.
punaisia omenoita_S.jpg

HenkkaHepan LeluRadalla askarrellaan leluja kierrätysmateriaalista kuten maitopurkeista ja käytetystä pahvista. Henrikinkirkolle pystytetään tapahtumaan tavaranvaihtotori. Kirkolla on ekotuotteiden myyntipiste ja myynnissä on myös ruokaa. Kaverikoirat tarjoutuvat paijattaviksi. Lapsille on myös pomppulinna.

EkoTekoTapahtuman jumalanpalvelus alkaa kirkkosalissa klo 11.

EkoTekoTapahtuman jälkeen klo 13 Henrikinkirkolla alkaa Pieni Suuri Seikkailu –lastenkonsertti, jossa Pieni Suuri Seikkailu -lastenorkesteri leikittää ja laulattaa.

EkoTekoTapahtuma Henrikinkirkolla, Peltolantie 2 Turku, sunnuntaina 10.9. klo 10-13. Pieni Suuri Seikkailu -lasten orkesteri leikittää ja laulattaa klo 13. Vapaa pääsy.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 4.9.2017 / MV)

Mon Sep 04 10:21:00 EEST 2017