Tommy Hellsten ja Tommi Kalenius kasvotusten Mikaelinkirkossa

Kirjailija-terapeutti Tommy Hellstenin ja laulaja-lauluntekijä Tommi Kaleniuksen Kasvotusten-kiertue pysähtyy Mikaelinkirkossa tiistaina 29. elokuuta.

Kasvotusten ovat kaksi omalla sarallaan tunnettua ihmisyyden ja elämän ihmettelijää ja etsijää. He edustavat kahta sukupolvea, kahta erilaista tapaa ilmaista ajatuksia. Illassa musiikki ja puhe vuorottelevat ja rakentavat kuulijoille mahdollisuuden viivähtää hetken kasvotusten elämän käännekohtien, kipujen ja kauneuden äärellä.

Tommi Kaleniuksen mukana kiertueella esiintyvät Ninni Poijärvi, Mika Kuokkanen, Pasi Ryökkynen ja Antti Suonio.

Tommy Hellstenin ja Tommi Kaleniuksen Kasvotusten-kiertue Mikaelinkirkossa ti 29.8. klo 19. Kesto noin 2 h 30 min väliajan kanssa. Liput lippu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä (25 €) tai ovelta, jos lippuja jäljellä (30 €).

Fri Aug 18 14:30:01 EEST 2017