Koulutielle lähtevien siunaus Vartiovuorella

Vielä on mahdollisuus koulutielle lähtevillä käydä siunattavana su 20.8. klo 14 Vartiovuoren kesäteatterissa.
BlessMy_FB 17_L.jpg

Bless my family -tapahtuman musiikkista vastaa lasten suuri Jippii-kuoro ja se kestää noin tunnin. ”Siunattavaksi ovat tervetulleet myös vanhemmat sisarukset”, vinkkaa tapahtuman pappi Matti Hernesaho Mikaelinseurakunnasta. Ennen tilaisuutta klo 12.30 alkaen on mahdollisuus ilmaiseen keittolounaaseen Vartiovuoren puistossa.  Ruoka tarjoillaan Operaatio Ruokakassin soppatykistä.

Koulunsa aloittaneiden siunaaminen on osa Mikaelinseurakunnan ja Helluntaiseurakunnan yhteistä Bless my Turku –tapahtumaa Vartiovuoren kesäteatterissa. Lauantaina 19.8. klo 16 teatterissa on itsenäisyyden juhlavuoden Suomalainen messu ja su 20.8. klo 11 ulkoilmajumalanpalvelus, jonka musiikista vastaa Jippu. Seurakunnat järjestivät yhteisen kesäjuhlan viimeksi vuonna 2011. Tuolloin se palkittiin vuoden ekumeenisena tekona, joka edistää kirkkokuntien välistä dialogia ja suvaitsevaisuutta.

Bless my Turku Vartiovuoren kesäteatterissa 19.-20.8.
La 19.8. klo 16 Bless my Suomi - Suomalainen messu (puhe Ilkka Puhakka) - klo 19 Suunta nuortenilta
Su 20.8 klo 11 Bless my Turku – ulkoilmajumalanpalvelus (puhe Ilkka Puhakka)
Jouni Lehikoinen & Pekka Havupalo, musiikki Jippu.
klo 12.30 Bless my naapuri - ilmainen keitto Operaatio Ruokakassin soppatykistä
klo 14 Bless my family - perhejuhla, koulutielle lähteneiden siunaus
Matti Hernesaho & Arto Kemlin, musiiikki Jippii-kuoro
Kaikkiin tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

Mikaelinseurakunta 15.8.2017 PJ/TH

2017-08-15 19:31:08.0