Arja Koriseva ja Jope Ruonansuu gospeltähtinä Samppalinnassa

Tämän kesän viimeinen Taivas ja Tähdet -konsertti tuo Samppalinnan Kesäteatterin estradille jälleen Suomen valovoimaisimpia tähtiä.

Laulaja Joel Hallikaisen ja Mikaelinseurakunnan isännöimässä konsertti-illassa lavalle nousevat suomalaisten ikisuosikit Arja Koriseva ja huumorimiehenä tunnettu Jope Ruonansuu nyt laulajan ominaisuudessa.

Parin viikon takainen edellinen "Taivas ja Tähdet" -konsertti yllätti järjestäjät positiivisesti yleisömäärällään.

– Aivan uskomattoman paljon oli väkeä. Kyllä tällaisille konserteille näyttää ihmisten sydämissä jokin paikka olevan, hehkuttaa konsertissa esiintyvä ja sen myös juontava Joel Hallikainen.

Maanantai-iltaa riemastuttaa myös viime konsertista tuttu Stand up -koomikko Mikko Vaismaa ja väliaikamusiikit kahvittelun lomassa näppäilee Samuel Salminen Café-Band.

Taivas ja Tähdet on Turun Mikaelinseurakunnan järjestämä konsertti. Väliajan pullakahvitarjoilu sisältyy pääsylipun hintaan.

Taivas ja Tähdet – Samppalinna Goes Gospel! Arja Koriseva, Jope Ruonansuu, Mikko Vaismaa sekä Joel Hallikainen Samppalinnan Kesäteatterissa 17.7. klo 19.00

Liput kesäteatterin portilta ja lippu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä 21 € + toimituskulut

(Mikaelinseurakunta 6.7.2017)

2017-07-06 12:08:01.0